Om dit soort berichten te schrijven, moet je jezelf vragen stellen als

Unite professionals to advance email dataset knowledge globally.
Post Reply
suchona.kan.i.z

Om dit soort berichten te schrijven, moet je jezelf vragen stellen als

Post by suchona.kan.i.z »

Het kost maanden (of in ieder geval weken) om geweldige Crash Test Dummy-berichten te maken. Waarom? Omdat het meer is dan een schrijfopdracht, het is een proces van het testen van je hypothese op je eigen bedrijf en het doornemen van de resultaten, zodat je iets betekenisvols aan je lezers kunt rapporteren. Je moet ook de strategie/tool/techniek die je test voldoende tijd geven om waarneembare resultaten te produceren waaruit je solide conclusies kunt trekken.

Vervolgens moet je uitgebreid ingaan op de details (en tegelijkertijd de aandacht van je lezers vasthouden) terwijl je het proces in je bericht uitlegt en de lezers uitlegt hoe ze iets soortgelijks kunnen opzetten.

Welke strategie/techniek/tool ​​heb ik onlangs in mijn bedrijf uitgeprobeerd?
Welke resultaten zag ik?
Welke acties heb ik ondernomen naar aanleiding frankrijk telegram december olvidtoulasbleepingcomputer van deze resultaten?
Hoe is deze informatie van toepassing op mijn doelgroep?
Heb je de laatste tijd nog niets uitgeprobeerd in je bedrijf? Dan is dit het beste moment om te beginnen.

Hoe je geld kunt verdienen met een Crash Test Dummy-blog

Omdat dit soort blogs experimenteel van aard zijn, is er zoveel gelegenheid om verschillende benaderingen te testen en uit te proberen. Probeer e-mailopt-ins. Test verschillende aanbiedingen. Kijk of mensen bereid zijn om te betalen voor je content. Bied advertentieruimte aan. Word affiliate marketeer en bied de diensten van iemand anders aan. Doe gesponsorde berichten.
Post Reply